Novosti

U Splitu održana konferencija za privatne iznajmljivače i djelatnike u turizmu „Trendovi i digitalne inovacije u turizmu Splitsko-dalmatinske županije“

U Hotelu Briig održana konferencija „Trendovi i digitalne inovacije u turizmu Splitsko-dalmatinske županije“ za privatne iznajmljivače i djelatnike u turizmu

Croatia hot spots magazina & portal je u partnerstvu sa ICT županijom i Turističkom zajednicom Splitsko – dalmatinske županije održao konferencija za privatne iznajmljivače i djelatnike u turizmu “Digitalne inovacije u turizmu Splitsko-dalmatinske županije” – u Splitu u hotelu Briig.

Konferencija je privatnim iznajmljivačima, ali i svima ostalima koji se bave turističkim djelatnostima, ponudila odgovora na pitanje što se novo na području novih tehnologija i digitalnih inovacija događa u svijetu, ali i našem gradu i Županiji.
Svjedoci smo brzih promjena koje digitalizacija unosi u svaki sektor, pa to svakako ne zaobilazi ni turizam.
Digitalni nomadi, kriptovalute, nove digitalne usluge i aplikacije su teme koje su auditoriju pobliže prezentirali stručni gosti- digitalni i medijski eksperti, stručnjaci iz marketinškog sektora i tvrtke inovatori, a pitanja zainteresirane publike nije nedostajalo.
Konkretno, pričalo se o slijedećem:

  • Turistička zajednica SDŽ, „Digitalne inovacije u turizmu Splitsko-dalmatinske županije“, direktor Joško Stella
  • ICT županija: “Digitalni nomadi i nove tehnologije u turizmu”, voditelj ICT županija – Damir Brčić
  • „Trendovi u doba velikih ulaganja“, predstojnik Odsjeka za strateško komuniciranje na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, Domagoj Bebić
  • „Revolucije i evolucija Google poslovne lokacije za iznajmljivače“, Denis Orlić Smokvina travel
  • „Litto digitalna booking platforma“, Co-Founder, Litto agency Antonio Perić
  • „Itherapy “ – Inovacija hrvatske tvrtke Kristalna ideja – predstavljanje uređaja za filtraciju zraka u prostorijama, Ivana Živaljić, direktorica

I ove godine ICT Županija je sudjelovala s predavanjem na konferenciji, a ovogodišnja tema je veoma aktualna - „Digitalni nomadi i nove tehnologije u turizmu”.
Nekada bi završetkom sezone praktički nestali stranci s naših ulica. Sada međutim, nije više tako, strance u našem gradu možemo vidjeti tijekom cijele godine. Zovemo ih digitalnim nomadima i expath-ovima i svakog dana sve više obogaćuju našu svakodnevnicu, prilika su za obostrane poslovne veze, kao i klijenti za cjelogodišnji boravak, najčešće odlične platežne moći. Prema istraživanju u protekloj godini Hrvatska se našla na drugom mjestu kao omiljena svjetska destinacija digitalnih nomada, odmah nakon Japana. Da bi od njih imali što više koristi treba dobro razumjeti tko su, što ovdje rade, kako žive i što im treba. ICT županija ih je jako svjesna i prilagođava svoje aktivnosti i njima ” rekao je voditelj ICT županije – Damir Brčić

ICT županija poseban naglasak na svim konferencijama stavlja na promociju lokalnih startupa pa je sudionicima, uz sudjelovanje, predstavila zanimljive lokalne startupe iz područja inovativnih tehnologija u turizmu, a koji su ujedno članovi Digitalna Dalmacija startup community - centralnog mjesta za okupljanje i prezentaciju splitske i dalmatinske IT startup scene.

To su redom:

  • Litto.agency, platformu za registraciju i rezervaciju smještaja koja nudi individualan pristup svakom iznajmljivaču i gostu
  • Cezar.hr, napredni sustav koji ima sve potrebno za uspješno upravljanje hotelima, vilama, apartmanima i turističkim agencijama
  • Rent A Local, pomoć strancima koji biraju Hrvatsku za svoj dom
  • GoingRemotely, marketplace platformu koja radnicima na daljinu i digitalnim nomadima olakšava pronalazak i rezervaciju adekvatnog smještaja na srednjoročni period

Antonio Perić-Mažar - Co-Founder, Litto agency održao je zanimljivo izlaganje na kojem je predstavio svoju digitalnu booking platformu i koji je odgovorio na pitanje kako efektivno iskoristiti dostupnost novih medija, tehnologije, marketinških promocija i kanala za oglašavanje - kako bi u konačnici ponudili savršenu uslugu turistima, ali i domaćim iznajmljivačima.

“Prateći tehnološke trendove i potrebe suvremenog putnika našim klijentima nastojimo ponuditi visoko kvalitetnu uslugu u što boljem omjeru vremena i novca. Litto platforma za registraciju i rezervaciju smještaja bit će dostupna svim zainteresiranim iznajmljivačima s ciljem ostvarivanja veće popunjenosti uz niže provizije, jednostavniji pristup informacijama i ostvarivanje dodatne zarade prodajom ostalih turističkih sadržaja u destinaciji” rekao je Antonio Perić-Mažar, Co-Founder Litto agency

Ovom konferencijom ukazali smo na potrebe „Turista novog vremena“ koji očekuje brzu dostupnost informacija, ponudu koja će biti krojena prema njegovim individualnim željama, predstavili nove digitalne platforme pomoću kojih privatni iznajmljivači ostvaruju veće popunjenosti uz niže provizije, jednostavnije pristupaju informacijama i omogućuju ostvarivanje dodatne zarade prodajom ostalih turističkih sadržaja u destinaciji, ponudili odgovore kako privući digitalne nomade u naš objekt, predstavili revoluciju Google poslovne lokacije, inovacije u sigurnosti objekta…“ – rekla je organizatorica konferencije i urednica Croatia Hot Spots magazina i hotspots.net.hr portala Maja Zlokić

Tehnologija se iz dana u dan sve brže razvija i sigurno je da moramo pratiti i razvijati nove trendove kako bi bili brži, bolji i kvalitetniji od konkurencije. Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije već dugi niz godina koristi digitalne tehnologije te razne oblike online marketinga u cilju što kvalitetnije prezentacije na svjetskim tržištima i povećanja broja gostiju. U pripremi je i Start up natječaj za inovacije u turizmu…. i u budućnosti ćemo što kvalitetnije razvijati i spajati tehnologiju i marketing, za koje smatramo da će pomoći u brendiranju Splitsko – dalmatinske županije kao jedne od vodećih turističkih destinacija i time omogućiti razvoj turizma i smanjenju sezonalnosti” rekao je direktor Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije Joško Stella