Od 20.-29.05. u PICS-u će se održavati višednevne radionice na temu "Izrada Webshopa", te "Internet marketing" u organizaciji CEDRA Split i ICT županija, vođene od strane iskusnih predavača tvrtke Escape d.o.o. i eCommerce Hrvatska .
Nakon što se postavili web stranicu vaš, posao tek započinje jer na web stranicu treba privući posjetitelje.
Kako to učiniti pomoću trenutno dvije najveće oglašivačke platforme – Google i Facebook?
Tražilica Google najveća je i najpoznatija tražilica na svijetu. No, tražilicu Google koriste mnogobrojni oglašivači za svoje proizvode i usluge. Kako pomoću tražilice Google učiniti svoj proizvod ili uslugu vidljivom?
Najpoznatiji fenomen današnjice definitivno je društvena mreža Facebook. Osim za objavljivanje statusa i slika s tuluma, Facebook se može iskoristiti i za marketing i komunikaciju s klijentima. Kako pomoću društvene mreže Facebook komunicirati s kupcima?
Ako Vas zanimaju ova i slična pitanja radionica o Internet marketingu će vam sigurno ponuditi odgovore, kada praktično i sami isprobate tehnike i načine rada za savladavanje ovih problema, vođeni rukom iskusnih predavača iz tvrtke Escape d.o.o.
Možda imate ideju ili planirate i sami pokrenuti web prodaju ?
Nemojte učiti na svojim greškama i pokušajima, ne trošite sate i sate na traženje odgovora po internetu.
Dođite na trodnevnu radionicu Izrada web stranice s Web dućanom koja će se za vas organizirati u PICS-u na FESB-u.
Ono što će vas tim iskusnih predavača naučiti u ovoj praktičnoj radionici je u nizu pitanja poput ovih:
Kako definirati zahtjeve za razvoj webshopa? Kako odabrati idealnog partnera i tehnologiju za razvoj webshopa ?
Kako izgleda dobar webshop (User Experience primjeri) ? Payment Gateway sustavi , Povezivanje webshopa s ERP-om .
Kako voditi projekt razvoja webshopa ? Kako promovirati webshop ? Kako mjeriti rezultate i optimizirati prodaju, Case study (primjeri iz prakse)
Kako pravilno pisati opise proizvoda ? Kako blogom povećati posjete i povjerenje kupaca ?
Kako se pišu newsletteri koji prodaju ? Kako iskoristiti tehnike utjecaja za pisanje prodajnih tekstova ?
Kako definirati svoj UVP, Case study (primjeri iz prakse)
Kako izbjeći kazne inspektora? Koje su najčešće greške hrvatskih web trgovaca ?
Koje sve informacije morate osigurati potrošaču prije kupnje robe ? Kojim pravnim tehnikama možete maksimalno zaštiti svoje interese ? Na što morate paziti ako prodajete osiguranje i druge financijske usluge ? Kako zaštititi osobne podatke svojih kupaca i pripremiti se za GDPR ? Što napraviti ako dobijete kaznu ? Što napraviti ako se odlučite žaliti i završite na sudu ?
Odgovore na ova i slična pitanja dobiti ćete na radionicama koje organizira CEDRA Split u suradnji s ICT županijom,
a radionice izvode iskusni predavači i stručnjaci iz Udruge eCommerce Hrvatska.
Radionice "I. -Internet marketing" i "II.- Izrada internet stranice s web dućanom" će se održati tijekom svibnja u
prostorijama županijskog Coworking i predinkubator prostora - PICS na FESB-u (Ruđera Boškovića 32, III.kat ulaz izvana, zapadno), a namijenjene su malim i srednjim poduzećima (1 predstavnik po MSP-u).
Za svaku radionicu je planiran po jedan tjedan održavanja i to za Internet marketing 5 dana po 4 sata, a za Web shop 3
dana po 7 sati.
Prijave za radionice I. i II. na linku:
http://bit.ly/2Cedra
Vidimo se u PICS-u !


TEME : Plan i program
I. radionica "Internet marketing" (20.05.-24.05. / od 11.00 - 15.00 h)
1. Uvod u internet marketing / 20.05.2019. 4 sata / Damir Pothorski (Escape d.o.o)
2. Oglašavanje na Google-u / 21.05.2019. 4 sata / Adam Vovra (Escape d.o.o)
3. Analiza povratnih informacija / 22.05.2019. 4 sata / Damir Pothorski (Escape d.o.o)
4. Oglašavanje na društvenim mrežama – Facebook / 23.05.2019. 4 sata / Sara Grepo (Escape d.o.o)
5. Oglašavanje na Instagramu / 24.05.2019. 4 sata / Martina Podhorski (Escape d.o.o)
II. radionica "Izrada internet stranice s web dućanom" (27.05.-29.05. / od 09.00-16.00 h)
1. Strategija pokretanja WEB trgovine / 27.05.2019. 7 sati / Marcel Majsan
2. Psihologija prodaje i pisanja za WEB / 28.05.2019. 7 sati / Marcel Majsan
3. Kako uskladiti WEB shop s zakonima / 29.05.2019. 6 sati / Dijana Kladar
Predavači:
Marcel Majsan
Predsjednik je Udruge eCommerce Hrvatska i vlasnik „Call-to-Action“ agencije za eCommerce consulting. Magistrirao je novinarstvo na fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, nakon čega je nastavio edukacije na području web dizajna, prodaje i digitalnog marketinga. Nakon niza novinarskih poslova, razvio je webshop za jedan hrvatski trgovački lanac, te je narednih 6 godina proveo kao voditelj webshopova.
Jedan od tih webshopova (sonusart.hr) je osvojio nagradu za najbolji webshop u kategoriji – 3 godine zaredom. Udrugu eCommerce Hrvatska je pokrenuo 2015. godine, a ista danas okuplja preko 500 članova. U sklopu Udruge drži predavanja na svim relevantnim web konferencijama u regiji (OMGcommerce, Web trgovac godine, Smind Ljubljana, Konferencija o web prodaji, Link Sarajevo…), uređuje web stranicu www.ecommerce.hr, organizira mjesečne eCommerceMeetupove i vodi Youtube emisiju eCommerce Ventilator. Osim toga, organizator je prvih
eCommerce radionica u Hrvatskoj, te pokretač i moderator eCommerce Hrvatska Facebook grupe koja okuplja preko 3000 članova.
Ukratko, Marcel pomaže trgovcima pokrenuti nove web trgovine i poboljšati postojeće, te pronaći najbolja rješenja i kvalitetne ljude za razvoj njihovog poslovanja.
Dijana Kladar
Pravnica koja se pretežno bavi komunikacijskim i digitalnim tehnologijama, pružanjem pravne potpore i savjetovanjem domaćih i inozemnih kompanija u svim aspektima njihova poslovanja. Niz godina radi kao odvjetnica koja je fokusirana na trgovačko pravo, upravljanje trgovačkim društvima, e-commerce poslovanje i radno pravo. Kao pravni stručnjak sudionik je mnogih radnih skupina za izradu zakonskih tekstova pri Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstvu pravosuđa, te surađuje s inozemnim i domaćim tijelima koja kreiraju politiku zaštite potrošača i osobnih podatka na razini EU. Predsjednica je Saveza potrošačkih udruga i članica upravnog odbora eCommerce Hrvatska. Dijana završava poslijediplomski studij iz trgovačkog prava i prava društava. Dijana je član Stručne radne skupine za izradu Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka tzv. GDPR, osnovane pri
Ministarstvu uprave. Navedenim Zakonom Republika Hrvatska autonomno uređuje određena pravna područja u mjeri u kojoj je navedeno dopušteno i usklađeno sa GDPR -om.
Martina Podhorski
Voditeljica Londonske škole za odnose s javnošću i voditeljica social tima u tvrtki Escape d.o.o. Svoje klijente mazi i pazi odličnim objavama na Facebooku i Instagramu.
Damir Podhorski
Direktor i suvlasnik u tvrtki Escape d.o.o., od svega radio pomalo, ali prva ljubav mu je svakako Google Analytics. Za svoje klijente i dalje pokušava pronaći argumente zašto ulagati u digitalni marketing.
Sara Grepo
Voditeljica ključnih kupaca u social timu tvrtke Escape d.o.o. Naoružana čeličnim živcima s smiješkom će odgovoriti i na najteže zahtjeve svojih klijenata.
Adam Vovra
Voditelj ključnih kupaca i voditelj Ads tima u tvrtki Escape d.o.o. Kada ne mijenja bidove na kampanjama traži kako naučiti nešto novo. Obožava držati predavanja.
Teme radionica:
1. Uvod u Internet marketing (Damir Podhorski)
Nakon što se postavili web stranicu vaš posao tek započinje jer na web stranicu treba privući posjetitelje. Kako to učiniti pomoću trenutno dvije najveće oglašivačke platforme – Google i Facebook?
2. Oglašavanje na Google-u (Adam Vovra)
Tražilica Google najveća je i najpoznatija tražilica na svijetu. Svakodnevno putem nje se pretražuju milijuni različitih pojmova. No, tražilicu Google koriste mnogobrojni oglašivači za svoje proizvode i usluge. Kako pomoću tražilice Google učiniti svoj proizvod ili uslugu vidljivom?
3. Marketing na društvenim mrežama – Facebook (Martina Podhorski)
Najpoznatiji fenomen današnjice definitivno je društvena mreža Facebook. Osim za objavljivanje statusa i slika s tuluma, Facebook se može iskoristiti i za marketing i komunikaciju s klijentima. Kako pomoću društvene mreže Facebook komunicirati s kupcima?
4. Marketing na društvenim mrežama – Instagram (Sara Grepo)
Često korišten i više poznat kao društvena mreža za objavu fotografija, Instagram je nedavno postao dio Facebook-a. Sam Facebook iskoristio je ovu platformu za plasiranje vlastitih oglasa i oglasnih kampanja. Kako pomoću društvene mreže Instagram prikazati svoje poslovanje u najboljem svjetlu?
5. Strategija za pokretanje webshopa (Marcel Majsan)
Kako definirati zahtjeve za razvoj webshopa? Kako odabrati idealnog partnera i tehnologiju za razvoj webshopa ?
Kako izgleda dobar webshop (User Experience primjeri). Payment Gateway sustavi
Povezivanje webshopa s ERP-om ? Kako voditi projekt razvoja webshopa ?
Kako promovirati webshop ? Kako mjeriti rezultate i optimizirati prodaju ? Case study (primjeri iz prakse)
6. Psihologija prodaje i pisanje za web (Marcel Majsan)
Kako pravilno pisati opise proizvoda ? Kako blogom povećati posjete i povjerenje kupaca ?
Kako se pišu newsletteri koji prodaju ? Kako iskoristiti tehnike utjecaja za pisanje prodajnih tekstova ?
Kako definirati svoj UVP ? Case study (primjeri iz prakse)
7. Kako uskladiti webshop sa zakonima (Dijana Kladar)
Kako izbjeći kazne inspektora ? Koje su najčešće greške hrvatskih web trgovaca ?
Koje sve informacije morate osigurati potrošaču prije kupnje robe ?
Kojim pravnim tehnikama možete maksimalno zaštiti svoje interese ?
Na što morate paziti ako prodajete osiguranje i druge financijske usluge ?
Kako zaštititi osobne podatke svojih kupaca i pripremiti se za GDPR ?
Što napraviti ako dobijete kaznu ? Što napraviti ako se odlučite žaliti i završite na sudu ?