Skip to main content

Novosti

Novosti

Radionice u PICS-u: "Internet marketing" i "Izrada web shopa" kroz praktične primjere iskusnih predavača

Od 20.-29.05. u PICS-u će se održavati višednevne radionice na temu "Izrada Webshopa", te "Internet marketing" u organizaciji CEDRA Split i ICT županija, vođene od strane iskusnih predavača tvrtke Escape d.o.o. i eCommerce Hrvatska .

Nakon što se postavili web stranicu vaš, posao tek započinje jer na web stranicu  treba privući posjetitelje.
Kako to učiniti pomoću trenutno dvije najveće oglašivačke platforme – Google i Facebook? 
Tražilica Google najveća je i najpoznatija tražilica na svijetu. No, tražilicu Google koriste mnogobrojni oglašivači  za svoje proizvode i usluge. Kako pomoću tražilice Google učiniti svoj proizvod ili uslugu vidljivom? 
Najpoznatiji fenomen današnjice definitivno je društvena mreža Facebook. Osim za objavljivanje statusa i slika s tuluma, Facebook se može iskoristiti i za marketing i komunikaciju s klijentima.  Kako pomoću društvene mreže Facebook komunicirati s kupcima? 

Ako Vas zanimaju ova i slična pitanja radionica o Internet marketingu će vam sigurno ponuditi odgovore, kada praktično i sami isprobate tehnike i načine rada za savladavanje ovih problema, vođeni rukom iskusnih predavača iz tvrtke Escape d.o.o. 

Možda imate ideju ili planirate i sami pokrenuti web prodaju ?
Nemojte učiti na svojim greškama i pokušajima, ne trošite sate i sate na traženje odgovora po internetu.
Dođite na trodnevnu radionicu Izrada web stranice s Web dućanom koja će se za vas organizirati u PICS-u na FESB-u.
Ono što će vas tim iskusnih predavača naučiti u ovoj praktičnoj radionici je u nizu pitanja poput ovih:

Kako definirati zahtjeve za razvoj webshopa? Kako odabrati idealnog partnera i tehnologiju za razvoj webshopa ?
Kako izgleda dobar webshop (User  Experience primjeri) ? Payment Gateway sustavi , Povezivanje webshopa s ERP-om .
Kako voditi projekt razvoja webshopa ? Kako promovirati webshop ? Kako mjeriti rezultate i optimizirati prodaju, Case study (primjeri iz prakse)
Kako pravilno pisati opise proizvoda ? Kako  blogom  povećati  posjete  i  povjerenje kupaca ?
Kako se pišu newsletteri koji prodaju ? Kako  iskoristiti  tehnike  utjecaja  za  pisanje prodajnih tekstova ?
Kako definirati svoj UVP, Case study (primjeri iz prakse) 
Kako izbjeći kazne inspektora? Koje su najčešće greške hrvatskih web trgovaca ? 
Koje sve informacije morate osigurati potrošaču prije kupnje robe ? Kojim pravnim tehnikama možete maksimalno zaštiti svoje interese ? Na što morate paziti ako prodajete osiguranje i druge financijske usluge ? Kako zaštititi osobne podatke svojih kupaca i pripremiti se za GDPR ? Što napraviti ako dobijete kaznu ? Što  napraviti  ako  se  odlučite  žaliti  i završite na sudu ?

Odgovore na ova i slična pitanja dobiti ćete na radionicama koje organizira CEDRA Split u suradnji s ICT županijom,
a radionice izvode iskusni predavači i stručnjaci iz Udruge eCommerce Hrvatska.

Radionice "I. -Internet marketing" i "II.- Izrada internet stranice s web dućanom" će se održati tijekom svibnja u
prostorijama županijskog Coworking i predinkubator prostora - PICS na FESB-u (Ruđera Boškovića 32, III.kat ulaz izvana, zapadno), a namijenjene su malim i srednjim poduzećima (1 predstavnik po MSP-u).
Za svaku radionicu je planiran po jedan tjedan održavanja i to za Internet marketing 5 dana po 4 sata, a za Web shop 3
dana po 7 sati.

Prijave za radionice I. i II. na linku:
http://bit.ly/2Cedra

Vidimo se u PICS-u !  


 



TEME :   Plan i program 

I. radionica "Internet marketing" (20.05.-24.05. / od 11.00 - 15.00 h)

1. Uvod  u  internet marketing / 20.05.2019. 4 sata / Damir Pothorski  (Escape d.o.o) 

2. Oglašavanje na Google-u  / 21.05.2019. 4 sata / Adam Vovra (Escape d.o.o)

3. Analiza  povratnih informacija / 22.05.2019. 4 sata / Damir Pothorski  (Escape d.o.o)

4. Oglašavanje  na društvenim mrežama – Facebook / 23.05.2019. 4 sata / Sara Grepo (Escape d.o.o)   

5. Oglašavanje  na Instagramu / 24.05.2019. 4 sata / Martina Podhorski (Escape d.o.o)

 

II. radionica "Izrada internet stranice s web dućanom" (27.05.-29.05. / od 09.00-16.00 h)

1. Strategija  pokretanja  WEB trgovine / 27.05.2019. 7 sati / Marcel Majsan   

2. Psihologija prodaje i pisanja za WEB / 28.05.2019. 7 sati / Marcel Majsan   

3. Kako  uskladiti  WEB  shop  s zakonima / 29.05.2019. 6 sati / Dijana Kladar 


Predavači:

Marcel Majsan  
Predsjednik  je  Udruge  eCommerce  Hrvatska  i  vlasnik  „Call-to-Action“  agencije  za eCommerce consulting.  Magistrirao je novinarstvo na fakultetu političkih znanosti u Zagrebu,  nakon  čega  je  nastavio  edukacije  na  području  web  dizajna, prodaje  i digitalnog  marketinga.  Nakon  niza  novinarskih  poslova,  razvio  je webshop za  jedan hrvatski  trgovački  lanac, te  je  narednih  6  godina  proveo  kao  voditelj  webshopova. 
Jedan  od  tih  webshopova  (sonusart.hr)  je  osvojio  nagradu  za  najbolji  webshop  u kategoriji  –  3  godine  zaredom. Udrugu  eCommerce  Hrvatska  je  pokrenuo  2015. godine, a ista danas okuplja preko 500 članova. U sklopu Udruge drži predavanja na svim relevantnim web konferencijama u regiji (OMGcommerce, Web trgovac godine, Smind   Ljubljana,   Konferencija   o   web   prodaji,   Link   Sarajevo…),   uređuje   web stranicu www.ecommerce.hr,          organizira         mjesečne eCommerceMeetupove i vodi Youtube   emisiju   eCommerce   Ventilator. Osim   toga,   organizator   je   prvih 
eCommerce  radionica  u  Hrvatskoj,  te  pokretač  i  moderator eCommerce  Hrvatska Facebook grupe koja okuplja preko 3000 članova.  
Ukratko,   Marcel   pomaže   trgovcima   pokrenuti   nove   web   trgovine   i   poboljšati postojeće, te pronaći najbolja rješenja i kvalitetne ljude za razvoj njihovog poslovanja. 


Dijana Kladar 
Pravnica   koja   se   pretežno   bavi   komunikacijskim   i   digitalnim   tehnologijama, pružanjem  pravne  potpore  i savjetovanjem  domaćih  i inozemnih kompanija  u svim aspektima  njihova  poslovanja.   Niz godina radi kao odvjetnica koja je fokusirana na trgovačko pravo,  upravljanje  trgovačkim društvima, e-commerce poslovanje i radno pravo.  Kao pravni  stručnjak  sudionik je  mnogih  radnih skupina   za  izradu zakonskih tekstova    pri    Ministarstvu    gospodarstva,   poduzetništva    i    obrta,    Ministarstvu pravosuđa, te surađuje s inozemnim i domaćim tijelima koja kreiraju politiku zaštite potrošača i osobnih podatka na razini EU. Predsjednica je Saveza potrošačkih udruga i članica  upravnog  odbora eCommerce  Hrvatska.  Dijana  završava  poslijediplomski studij  iz trgovačkog  prava  i  prava  društava. Dijana je član Stručne radne skupine za  izradu  Zakona  o  provedbi  Opće  uredbe  o  zaštiti  podataka  tzv.  GDPR,  osnovane  pri 
Ministarstvu  uprave.  Navedenim  Zakonom  Republika  Hrvatska  autonomno  uređuje određena  pravna  područja  u mjeri u  kojoj  je  navedeno  dopušteno  i  usklađeno  sa GDPR -om. 

Martina Podhorski 
Voditeljica  Londonske  škole  za  odnose  s  javnošću  i  voditeljica  social  tima  u  tvrtki Escape d.o.o. Svoje klijente mazi i pazi odličnim objavama na Facebooku i Instagramu. 
 
Damir Podhorski 
Direktor i suvlasnik u tvrtki Escape d.o.o., od svega radio pomalo, ali prva ljubav mu je svakako Google Analytics. Za svoje klijente i dalje pokušava pronaći argumente zašto ulagati u digitalni marketing. 
 
Sara Grepo 
Voditeljica  ključnih  kupaca  u  social  timu  tvrtke  Escape  d.o.o.  Naoružana  čeličnim živcima s smiješkom će odgovoriti i na najteže zahtjeve svojih klijenata. 
 
Adam Vovra 
Voditelj  ključnih  kupaca  i  voditelj  Ads  tima  u  tvrtki  Escape  d.o.o.  Kada  ne  mijenja bidove na kampanjama traži kako naučiti nešto novo. Obožava držati predavanja. 

 

Teme radionica:

1.    Uvod u Internet marketing (Damir Podhorski) 
 
Nakon   što   se   postavili   web   stranicu   vaš posao   tek   započinje   jer   na   web   stranicu treba   privući   posjetitelje.   Kako   to   učiniti pomoću  trenutno  dvije  najveće  oglašivačke platforme – Google i Facebook? 
 
2.    Oglašavanje na Google-u (Adam Vovra) 
 
Tražilica Google najveća je i najpoznatija tražilica na svijetu.  Svakodnevno putem nje se pretražuju milijuni različitih pojmova. No, tražilicu  Google koriste mnogobrojni oglašivači za svoje proizvode i usluge. Kako pomoću tražilice Google učiniti svoj proizvod ili uslugu vidljivom? 
 
3.    Marketing na društvenim mrežama – Facebook (Martina Podhorski) 
 
Najpoznatiji fenomen današnjice definitivno je   društvena   mreža   Facebook.   Osim   za objavljivanje    statusa    i    slika   s tuluma, Facebook se može iskoristiti i za marketing i komunikaciju   s   klijentima.   Kako   pomoću društvene mreže Facebook  komunicirati  s kupcima? 
 
4.    Marketing na društvenim mrežama – Instagram (Sara Grepo) 
 
Često  korišten  i  više  poznat  kao  društvena mreža  za  objavu  fotografija,  Instagram  je nedavno    postao    dio    Facebook-a.    Sam Facebook   iskoristio   je   ovu   platformu   za plasiranje     vlastitih     oglasa     i     oglasnih kampanja.  Kako  pomoću  društvene  mreže Instagram    prikazati    svoje    poslovanje    u najboljem svjetlu? 
 
5.    Strategija za pokretanje webshopa (Marcel Majsan) 

Kako definirati zahtjeve za razvoj webshopa?  Kako odabrati idealnog partnera i tehnologiju za razvoj webshopa ?
Kako izgleda dobar webshop (User  Experience primjeri). Payment Gateway sustavi 
Povezivanje webshopa s ERP-om ? Kako voditi projekt razvoja webshopa ?
Kako promovirati webshop ? Kako mjeriti rezultate i optimizirati prodaju  ? Case study (primjeri iz prakse) 
 
6.    Psihologija prodaje i pisanje za web (Marcel Majsan) 

Kako pravilno pisati opise proizvoda ? Kako  blogom  povećati  posjete  i  povjerenje kupaca ?
Kako se pišu newsletteri koji prodaju ? Kako  iskoristiti  tehnike  utjecaja  za  pisanje prodajnih tekstova ?
Kako definirati svoj UVP ? Case study (primjeri iz prakse) 
 
7.    Kako uskladiti webshop sa zakonima (Dijana Kladar) 

Kako izbjeći kazne inspektora ? Koje   su   najčešće   greške   hrvatskih   web trgovaca ?
Koje sve informacije morate osigurati potrošaču prije kupnje robe ?
Kojim pravnim tehnikama možete maksimalno zaštiti svoje interese ?
Na što morate paziti ako prodajete osiguranje i druge financijske usluge  ?
Kako zaštititi osobne podatke svojih kupaca i pripremiti se za GDPR ?
Što napraviti ako dobijete kaznu ? Što  napraviti  ako  se  odlučite  žaliti  i završite na sudu ?