STARTit akademija - program startup edukacije

STARTit akademija - program startup edukacije

Prijave za 5. generaciju STARTit akademije uskoro će započeti!

Mentori su najbolji poduzetnici u Splitsko-dalmatinskoj županiji i vrhunski predavači s međunarodnim iskustvom.

8 tjedana intenzivne edukacije, 15 timova, nagradni fond od 10.000 EUR. Kontinuirana direktna podrška za sve startupe, polaznike STARTit edukacije (prostor za rad i razvoj proizvoda i usluga, financiranje daljnjeg razvoja, networking i preporuka sa snagom jake ustanove).

 
 

Što je StartIT?

STARTit akademija je osmotjedni program startup edukacije namijenjen pojedincima i timovima koji planiraju razviti vlastiti tehnološki proizvod ili uslugu. Program je organiziran od strane Splitsko-dalmatinske županije, u sklopu Digitalne Dalmacije.

Kome je namijenjen?

Ova stručna edukacija namijenjena je pojedincima i timovima koji imaju dobru poslovnu ideju ili su u inicijalnoj fazi razvoja inovativnih tehnoloških proizvoda ili usluga, žele steći nova znanja i vještine vezane za razvoj poslovne ideje i pokretanje poslovanja uz pomoć uspješnih mentora s bogatim iskustvom u pokretanju i vođenju vlastitih poduzeća.

Nagrade

5000 €

5000 €

3000 €

3000 €

2000 €

2000 €
Raspored aktivnosti

Raspored aktivnosti

1. STARTit Kick Off - događaj s pitchevima prijavljenih      
2. STARTit Trening - intenzivna startup edukacija za timove
3. STARTit Demo Day - predstavljanje napretka timova        

 

Timovi sprolaze seriju predavanja i praktičnih vježbi kako bi  naučili o osnovama pokretanja poduzeća, „lean“ konceptu, startup mindsetu, internacionalizaciji i skalabilnosti poslovanja te učenjem metoda za validaciju poslovnih ideja. Potom slijedi izrada poslovnih modela, kreiranje USP-a (unique sales propositiona), strukturiranje go-to-market modela, učenje prezentacijskih i prodajnih vještina, izrada pitch decka i pitcha, definiranje MVP-a, priprema za izradu mockupa te priprema za financiranje projekata.

Razvoj poslovnih prilika

U narednih 5 tjedana STARTit treninga radi se na daljnjem razvoju i testiranju poslovnih modela uz podršku mentora. Na redovnim offline sastancima s ciljem međusobne podrške i motivacije, timovi predstavljaju tjedni napredak i plan za sljedeći tjedan.

U sklopu STARTit treninga bit će organizirne panelice i SpeedMentoring (kombinacija mini predavanja, savjetovanja i networkinga), s našim mentorima, atraktivnim gostima – nekim od vrhunskih imena lokalnog (a i šire) poduzetništva.

STARTit je osmotjedni program poduzetničke edukacije na koji se nadovezuje GROWit akcelerator.

 

 

Razvoj poslovnih prilika

Mentori

Ante Dagelić

Ante Dagelić

CEO GetByBus

Luka Sučić

Luka Sučić

Partner at Meta Change Capital

Ivan Burazin

Ivan Burazin

Co-Founder & CEO at Daytona

Đulijano Nola

Đulijano Nola

Co-Founder at Gamma Chef, GoHome, CrnoJaje

Dario Boras

Dario Boras

CEO at Parklio

Slaven Damjanović

Slaven Damjanović

CEO and Founder at GLAMOS

Armando Matijević

Armando Matijević

Founder & CEO at SplitX

Antonio Perić-Mažar

Antonio Perić-Mažar

CEO at Locastic, Co-Founder at BlockSplit

Vedran Jukić

Vedran Jukić

Co-founder and CTO at Daytona

Nino Mijač

Nino Mijač

Director of Hotel's Touch, DB Touch and Plurato solutions 

Mario Ćubelić

Mario Ćubelić

Project Manager BE-terna, Founder TNT Split Conference

Nikola Balić

Nikola Balić

Head of Growth at Daytona

Peter Hopwood

Peter Hopwood

Global Public Speaking & TEDx Coach

Aron Mišerda

Aron Mišerda

Co-Founder at Pseudocode development agency

Ivica Delić

Ivica Delić

Business Owner at Studio Zona

Branko Šegedin

Branko Šegedin

Co-founder & project manager at Sistemi.hr

Antonio Šerić

Antonio Šerić

Business Owner Layupsoft

Mario Dadić

Mario Dadić

Senior Lecturer & CEO at Carnivores

Obveze polaznika

  • Uredno ispunjena prijava
  • Sudjelovanje na aktivnostima programa
  • Ispunjavanje dogovorenih obveza tijekom trajanja programa
  • Promocija programa StartIT@PICS
  • Cijena: Besplatno za sve polaznike koji prođu selekciju*

*Ovaj program financira Splitsko-dalmatinska županija u sklopu Digitalne Dalmacije*

Završni event - demo dan

Ovaj edukacijski program završava demo danom (Demo Day) tijekom kojeg svi polaznici imaju priliku održati pitcheve pred stručnim žirijem, te prezentirati svoj napredak tijekom trajanja ovog programa.
U sklopu završnog dana programa, upriličena je svečanost s proglašenjem najboljih polaznika. Tri najbolja projekta osvajaju nagrade i to redom od prvog do trećeg mjesta u iznosima od 5000 €, 3000 € i 2000 €

Lokacija

Županijski tehnološki hub Digitalna Dalmacija koji se nalazi na Splitu 3, Ruđera Boškovića 25, 21 000 Split te predinkubacijski i coworking centar - PICS@FESB na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Ruđera Boškovića 32, 21 000 Split (unutarnji ulaz na 3.katu ili vanjski ulaz sa zapadne strane fakulteta)

Kontakt i više informacija

Digitalna Dalmacija

Domovinskog rata 2, 21000 Split, 4. kat, soba 7

tel. 021 400 158

info@digitalnadalmacija.hr​